Nog op zoek naar een origineel kerstcadeau?

15 december 2020 8:30

Denk dan eens aan de acties die de vereniging op dit moment organiseert. Zo heb jij straks een mooi cadeau voor onder boom én steun je de vereniging tijdens de coronacrisis.

Voor officiële Sneek Wit Zwart-producten bezoek je onze webshop. Van mokken en minishirts tot clubkleding, je vindt het er allemaal. Klik hier om naar de vvsneekwitzwart.nl/shop te gaan.

Wil je een gezellige avond beleven? Doe dan mee aan de Nieuwjaarsbingo. Er zijn weer prachtige prijzen te winnen met deze online bingop op 8 januari 2021, óók voor kinderen. Meespelen kan eenvoudig door je vooraf aan te melden via vvsneekwitzwart.nl/bingo.

Echte lekkernijliefhebbers komen aan hun trekken tijdens de kerstactie van de vereniging en Bakkerij Haaksma. Kerststaven en -stollen met het Sneek Wit Zwart-logo of een heerlijk suikerbrood. Je kunt ze op vvsneekwitzwart.nl/kerstactie bestellen!

In alle omgevingen kun je eenvoudig afreken met iDeal én de opbrengst komt natuurlijk ten goede aan de vereniging. Zorg dat je tijdig besteld, zodat je jouw cadeaus op tijd voor de kerstdagen in huis hebt.

Kerstactie Kerstmis Nieuwjaarsbingo Webshop