Hans de Jong verlaat Sneek Wit Zwart

14 januari 2021 20:30

De wegen van hoofdtrainer Hans de Jong en Sneek Wit Zwart scheiden aan het einde van dit seizoen. Daarover heeft De Jong de vereniging vandaag geïnformeerd.

De inwoner van De Knipe trad begin dit seizoen aan bij Sneek Wit Zwart en stond open om met de A-selectie na de zomer over te stappen van zondag naar zaterdag, maar kreeg de kans om terug te keren bij zijn oude liefde Leeuwarder Zwaluwen. Zijn dienstverband in Sneek blijft daardoor beperkt tot één corona-seizoen.

De Voetbaltechnische Commissie is ondertussen bezig met het vormgeven van de nieuw te realiseren zaterdag-prestatietak en de vereniging verwacht binnenkort nadere details over de preciese invulling te kunnen delen.

Vertegenwoordigers van de pers kunnen bij vragen contact opnemen met persvoorlichting.Voor een overzicht van alle persberichten, klik hier.

Hans de Jong Hoofdtrainer Leeuwarder Zwaluwen Sneek Wit Zwart 1