Al bijna 5.000 munten ingezameld bij Poiesz Duinterpen

2 maart 2021 15:00

Wat gaan we lekker in de Jeugd Sponsor Actie van Poiesz Supermarkten! Sinds de start op 15 februari hebben we al bijna 5.000 munten ingezameld.

De tussenstand voor Sneek Wit Zwart staat op 4.954 munten om precies te zijn. Daarmee completeren we de top 3 in Sneek, die naast Sneek Wit Zwart bestaat uit Advendo en LSC 1890 (beide in Noorderhoek).

Munten voor Sneek Wit Zwart kunnen worden ingeleverd bij de Poiesz-vestiging in Duinterpen. Bij aankoop van €10,- aan boodschappen en bij speciale aanbiedingen ontvangen klanten munten, die kunnen worden gedoneerd aan de vereniging.

De opbrengst van de Jeugd Sponsor Actie komt ten goede aan de jeugdafdeling van de vereniging. Binnenkort delen we weer een nieuwe update. Bedankt alvast voor alle steun, op naar een mooie volgende tussenstand!

Jeugd Sponsor Actie Poiesz Supermarkten