Speciale inschrijfvoorrang SWZ-jeugd voor Clubfabriek.nl Voetbaldagen

5 maart 2021 16:00

Voetbalfanaten opgelet! Van 12 tot en met 15 juli aanstaande vinden de Clubfabriek.nl Voetbaldagen plaats op het sportpark van Sneek Wit Zwart. Jeugdleden van de vereniging kunnen deze week met speciale voorrang inschrijven!

De Clubfabriek.nl Voetbaldagen zijn hét voetbalspektakel van de komende zomervakantie. Vier dagen lang kunnen spelers en speelsters van 6 tot en met 14 jaar deelnemen aan een tjsokvol programma vol leuke activiteiten. Van techniekclinics tot panna-knock-out en van voetvolley tot boardingvoetbal: alles komt voorbij! Voor keepers is er bovendien een speciale keepersclinic.

De organisatie en begeleiding van de Clubfabriek.nl Voetbaldagen wordt verzorgd door De Nationale Voetbalschool uit Lemmer, onder leiding van Sneek Wit Zwart-aanvoerder Gerben Visser. Bij het programma, dat iedere ochtend om 9.00 uur begint, is al het eten en drinken én een eigen voetbaltenue inbegrepen.

Jeugdleden van Sneek Wit Zwart hebben nú de mogelijkheid om zich alvast aan te melden, voor de inschrijving ook voor andere voetballers opent en zij zich ook kunnen aanmelden. Er is ruimte voor een beperkt aantal deelnemers, dus profiteer hiervan en regel direct een plaatsje op het leukste voetbalfeest van het jaar!

Clubfabriek.nl Voetbaldagen