Paasactie VV Sneek Wit Zwart goed voor club en lokale ondernemers

5 april 2021 12:00

Voetbalvereniging Sneek Wit Zwart heeft zaterdag het paasweekend afgetrapt met de uitgifte van speciale paaspakketten. Met de verkoop van de pakketten worden de club en lokale ondernemers gesteund. Beide hebben al maanden weinig inkomsten door de geldende coronabeperkingen.

Supporters en leden van de vereniging kochten online via de clubwebsite in grote getalen pakketten, die gevuld waren met specialiteiten van bakkerij Piet Haaksma, de Sneeker Vleeshandel en De Zuivelhoeve.

Met de aankoop van een paaspakket werd bovendien meegespeeld in een loterij, waarvoor bij diverse sponsoren en horecabedrijven binnen de vereniging waardenbonnen waren opgehaald. Met de actie zijn de betrokken ondernemers hopelijk van een reeks aan klanten verzekerd en steunden de deelnemers de vereniging.

Paasactie