Bierproeverij en Pubquiz zeer geslaagd

30 mei 2021 17:45

Vrijdagavond 28 mei was het zover en was de virtuele kroeg van Sneek Wit Zwart volgeladen met enthousiastelingen. De genodigden moesten lange tijd het trainen en nu nog steeds de wedstrijden missen. En net zo erg of misschien nog wel erger de derde helft.

De aftrap was in handen van voorzitter Michel Rietman die namens de vereniging de leden een hart onder de riem stak die er in deze Coronaperiode wel heel erg karig van afkwamen. Vooraf was aan de deelnemers een bierpakket uitgereikt voor de bierproeferij waarover Ivo Ruiter de nodige uitleg gaf. Onder leiding van Quizmasters Bram Nauta en Robert Kliphuis was een avondvullend en vermakelijk programma in elkaar gedraaid. De organisatie van deze avond was in handen van Egon Diekstra, Richard Douwes, Christiaan Bergstra, Geert-Jan Feenstra, Almar Hesmerg en Sjoerd Feenstra.

De prijswinnaars:

1e Prijs: Kelly Schultz
2e Prijs: Jammer Nou
3e Prijs: Goitzen de Jong

Rondeprijzen:

1: Paula Hoekstra
2: Jolanda en Marcel Bakker
3: Operationeel (Joost en Sandra)
4: Hoekie

Hierbij tevens de oproep aan prijswinnaars 'Jammer Nou' en 'Hoekie' om zich even te melden bij de organisatie via [email protected].

Pub1.jpg

Pub2.jpg