Reminder: alleen pinnen en verplichte zitplaats

10 augustus 2021 14:30

Aankomende zaterdag staan de eerste oefenwedstrijden op het sportpark. De kantine is dan ook weer geopend, maar de coronamaatregelen blijven gelden.

Dat betekent dat er ook na de zomerstop alleen kan worden gepind op het sportpark, zowel in de kantine als op alle andere plekken (kassa's, clubshop, enz.). Daarnaast geldt in de kantine en op het terras een verplichte zitplaats en houden we buiten de velden zoveel mogelijk 1,5 meter afstand.

Kom je zaterdag kijken bij de oefenwedstrijden? Op sneekwitzwart.nl/programma houden we het schema bij. Je bent van harte welkom!

Corona Coronavirus Kantine Pin only