Kennismakingstrainingen in 'De Wike' bij Sneek Wit Zwart

12 september 2021 9:00

Door Corona zagen veel sportverenigingen een daling in het aantal leden en ook zijn we met zijn allen minder gaan sporten. Daarom organiseert Sport Fryslân van 17 t/m 26 september 2021 ‘De Wike” van sport en bewegen. Een week waarin het bruist van de sport- en beweegactiviteiten in Fryslân! En uiteraard doet VV Sneek Wit Zwart mee!

Sportverenigingen in Fryslân openen tijdens ‘De Wike’ hun deuren om inwoners kennis te laten maken met sport- en beweegaanbod. Van 17 t/m 26 september kunnen inwoners bij een sportvereniging in de buurt ontdekken welke sport bij ze past.

Bij VV Sneek Wit Zwart kan in deze periode kennis worden gemaakt met voetbal in verschillende leeftijdscategorieën en voetbalvormen. En het aanbod wordt nog altijd aangevuld. Aanmelden kan via de website van Sport Fryslân. Tot binnenkort!

De Wike Sport Fryslân