Sparen voor Sneek Wit Zwart bij jouw Albert Heijn

8 september 2021 12:45

Aankomende maandag 13 september start Albert Heijn met de Voetbalpassie-spaaractie. Voor iedere tien euro aan actieproducten kun jíj één euro gratis sparen voor de vereniging.

In de Albert Heijn-app kun je tijdens de actieperiode 'Sneek Wit Zwart' selecteren als jouw favoriete vereniging. Tot en met 3 oktober spaar je dan automatisch voor de club én maak je zelf kans op mooie prijzen. Meer hoef je er niet voor te doen, het is heel simpel! Dus pak maandag de app erbij en klik eenmalig de verenigingsnaam aan voor je begint aan je winkelavontuur.

De spaaractie geldt voor alle actie-aankopen, dus zowel de online bestellingen als de winkelverkoop telt mee. Mits je dus de AH-app koppelt aan de vereniging. Na afloop van de spaaractie krijgt Sneek Wit Zwart het totaal aan toegewezen spaarpunten in klinkende munt uitbetaald.

Let op: het is ook mogelijk voor niet leden om in de app 'Sneek Wit Zwart' te selecteren. Activeer je familie, vrienden en buren en klik op de verenigingsnaam. Je kunt vanuit de app ook een verzoek sturen om de punten over te schrijven naar jouw account. Je kunt sparen voor Sneek Wit Zwart bij álle Albert Heijn-vestigingen in Nederland.

Check vanaf maandag a.s. 13 september de Albert Heijn-app, doe mee en steun de vereniging!

Albert Heijn Voetbalpassie