Kantinedienst komend weekend

16 november 2015 22:30

Afgelopen weekend hebben onderstaande vrijwilligers meegeholpen in de kantine.
Wij zijn ze daar heel dankbaar voor;

Van de vaste vrijwilligers Ina Lankrijer, Grada Greidanus, Mirjam Diekstra, Marrit de Jong en Barbara Bootsma. Daarnaast stonden voor de eerste keer; Daniël Bennink, Marc Jan Koopmans en Chantal Kazemier. Allemaal hartelijk dank!

Voor komende weekend zijn we nog niet voorzien. Wie helpt er weer mee?
Of welk 18+ spelend lid is bereid komend weekend zijn/haar verplichte dienst te vervullen?

Het gaat om:
Zaterdagmiddag van 13.00 uur tot eind vd middag (1x)
Zondagmorgen van 9.15 tot 14.30 uur (2x)

Wij kijken uit naar jullie reactie.

PS; Mogelijk voetbalt SWZ 1 komende zondag 22 november thuis voor de beker tegen Wolvega, als het veld van Wolvega wordt afgekeurd. Wij hopen dan dat van onze vast groep vrijwilligers enkele mensen flexibel inzetbaar zijn. Of dat nodig is, zal pas komend weekend duidelijk zijn.

Kantinecommissie SWZ Boso Sneek

Bron: Toprooster.nl