Terreincommissie brengt bezoek aan Abe Lenstra Stadion

28 oktober 2021 14:45

Alle terreinmedewerkers waren op woensdag 27 oktober uitgenodigd voor een rondleiding in het Abe Lenstra Stadion.

Alles werd uitgelegd: van het onderhoud van de velden tot een bezoek aan het museum. Voor onze vrijwilligers een prachtuitje. Een en ander was perfect geregeld door Michel de Boer van sportclub Heerenveen.

Het gezelschap werd vervoerd in een busje, geregeld door de Club van 100. In Joure werd even aangeschoven voor een heerlijke brunch bij Bistro Fred. Deze werd aangeboden door Sneek Wit Zwart. Al met al een prachtig mooi uitje voor de groep vrijwilligers, welke altijd bezig zijn bij de club.

Abe Lenstra Stadion SC Heerenveen Terreincommissie