Kerstactie 2021: smullen en kans op prijzen tijdens de feestdagen

11 december 2021 15:30

Lekker genieten met de Kerstdagen van overheerlijke producten van Sneker ondernemers én de vereniging ondersteunen nu we alweer weken noodgedwongen zonder publiek zijn... Dat kan! Geef deze dagen een extra feestelijk tintje met lekkere producten afkomstig van lokale ondernemers.

Via onze speciale Kerstdagenactie-website kun je jouw bestelling doorgeven. Je ontvangt een voucher in je e-mail. Op donderdag 23 december tussen 16.00 en 19.00 uur kun je de bestelde producten met die voucher afhalen op ons voetbalveld. De opbrengst komt ten goede aan de vereniging.

Als extra bij deze bestelling is een verloting toegevoegd: met je bestelnummer speel je automatisch mee en worden enkele fraaie prijzen verloot. De prijswinnaars krijgen hun prijs gelijk mee bij het afhalen van de bestelling. Met elke bestelling steun je onze vereniging en de ondernemers in Sneek!

Wil je deze actie delen met je familie, vrienden of teamgenoten? Verwijs ze dan naar vvsneekwitzwart.nl/kerstactie21, zodat we samen voor een mooie opbrengst en smakelijke Kerstdagen kunnen gaan! Bedankt voor je support en alvast fijne feestdagen!

Bakkerij Haaksma De Zuivelhoeve Kerstactie Sneeker Vleeshandel