VR30+ in paniek bij vertrek richting trainingskamp (video)

27 januari 2022 19:30

De dames van VR30+ stonden al klaar bij de bootterminal voor hun trainingskamp op Texel, maar waren het allerbelangrijkste onderdeel van hun trainingskamp vergeten. Gelukkig schoot de politie te hulp! Spoiler: alles kwam goed dankzij bijzondere hulp, bekijk het in de video hieronder.

Je kunt nog tot en met 12.00 uur kaarten kopen voor de Boosterbingo van vrijdag 28 januari. Speel mee, steun de club en maak kans op prachtige prijzen (waaronder een verblijf op een van de Waddeneilanden!). De volledige opkomst komt ten goede aan de vereniging.

Boosterbingo VR30+