Poiesz Jeugd Sponsor Actie start op 14 februari

29 januari 2022 10:00

De Jeugd Sponsor Actie van Poiesz Supermarkten staat weer op het punt van beginnen! Nog twee weken en dan wordt er afgetrapt. Uiteraard doet Sneek Wit Zwart ook dit jaar weer mee.

Met ingang van 14 februari kunnen er bij boodschappen bij Poiesz Supermarkten munten worden gespaard. Hoe meer Jeugd Sponsor Munten in de koker worden gestopt van Sneek Wit Zwart, hoe meer sponsorgeld aan het eind van de actie door Poiesz supermarkten wordt uitgekeerd. Het sponsorgeld komt ten goede aan de jeugd van onze vereniging.

Jeugd Sponsor Munten krijg je gratis bij de kassa van alle Poiesz supermarkten. Sommige actieproducten leveren zelfs extra munten op. Een overzicht van de actieproducten vind je tijdens de actie in de folder.

De koker voor de Jeugd Sponsor Munten van Sneek Wit Zwart is te vinden bij de Poiesz-vestiging in Duinterpen en is tot en met 10 april aanstaande geopend. We hopen dat iedereen de boodschappenmunten doneert aan onze vereniging, zodat we opnieuw een mooie resultaat neer kunnen zetten!

Jeugd Sponsor Actie Poiesz Supermarkten