Scheidsrechterscursus gaat weer van start

14 februari 2022 22:00

Lijkt het jou leuk voetbalwedstrijden in goede banen te leiden en denk je over voldoende leidinggevende capaciteiten te beschikken? Dan ben je de juiste persoon om scheidsrechter te worden!

Binnenkort start er weer een cursus via de Scheidsrechtersvereniging Noord- en West-Friesland. Al verschillende (jeugd) leden van Sneek Wit Zwart hebben de cursus gevolgd en fluiten wekelijks op zaterdag of zondag hun wedstrijden. We kunnen als club jou hulp goed gebruiken want: Zonder scheidsrechter geen wedstrijd. Geef je op via het telefoonnummer op de flyer of bij Christiaan Bergstra, 06-15535066.

SV_NWF_Flyer.jpg
(Foto van Jasper de Jong is met toestemming van de ouders gebruikt.)

Scheidsrechters