Club van 100 bijeenkomst ouderwets gezellig

25 april 2022 20:00

Zaterdag 16 april was het dan zover! Eindelijk konden we de leden van de Club van 100 weer live verwelkomen in de kleine kantine!

Het was even afwachten of er in plaats van de 'normale zondag' ook op zaterdag voldoende belangstelling zou zijn maar dat zat helemaal goed. Naar schatting ruim 70 leden hadden zich verzameld om aan te horen waar hun 12 cent per dag aan was besteed. Halverwege was er nog een heuse “petje op petje af” quiz ingelast waarbij een paar mooie vogelhuisjes konden worden gewonnen.

Huisjes die door Sven Wielinga van het CP team op een prachtige manier zijn gefabriceerd. Zo tegen half zes werd het buffet, verzorgd door Horeca Catering de Vries, geopend en dat liet een ieder zich goed smaken.

Wij kijken terug op een geslaagde en gezellige bijeenkomst! Mocht u nog mensen weten die lid willen worden van deze mooie club meld het ons! Voor maar 12 cent per dag….

Bestuur Club van 100.

Club van 100