Trainingstijden, trainers, coaches en leiders F-League en JO teams VV Sneek Wit Zwart seizoen 2022-2023

15 juli 2022 19:30

Afgelopen week vonden de meeste trainers tijd om hun overeenkomst voor volgend seizoen te tekenen. Het moment ook om de trainingstijden, coaches, leiders en uiteraard de trainers met jullie te delen.

De start van de trainingen, de trainer(s), de coach en de leider van de teams vind je in dit bijgevoegde bestand en als afbeelding hieronder. De start van de training kan afwijken in verband met bijvoorbeeld vakantie van de trainer. Mocht dat zo zijn dan krijgen jullie bericht via de team-app. De app-groepen zijn voordat de trainingen aanvangen voor alle teams gereed. De teampagina's op de website worden in augustus aangepast (o.a. trainingstijden en competitie).
Zorg zelf voor een actuele spelerspasfoto via de Voetbal.nl-app dit geldt voor alle spelers in JO14 teams en ouder.

Op de website is tevens het complete trainingsschema en de speeldagenkalender te vinden.
Beide vind je onder WEDSTRIJDINFO op de website.

Verder graag nog even aandacht voor de Vacante trainers, coach en leider-posities. Lijkt het je leuk om middels een van deze rollen een bijdrage te leveren aan het voetbalplezier van onze jeugdleden in het bijzonder en onze vereniging in het algemeen neem dan contact op via [email protected] of een van onze coordinatoren.

Tot slot wensen we iedereen een hele fijne vakantie toe. We zien in elkaar in augustus!

Trainingsinformatie_coaches_en_leiders_JO-Teams_VV_SNEEK_WIT_ZWART_seizoen_2022-2023.jpg

Trainers JO-teams seizoen 2022-2023
Gerrit_Eppinga_8-1.jpeg