De 50e editie van de Grote Clubactie gaat van start!

23 september 2022 18:15

Al 50 jaar supporter van de mooiste momenten. Verenigingen in sport, hobby en cultuur financieel sterker maken én zorgen voor actieve leden die zich inzetten.

Alle jeugdleden doen mee aan deze actie. Zaterdag 24 september dienen alle leiders of teammanagers de verkoopboekjes af te halen in de bestuurskamer en binnen hun team te verdelen. Diezelfde dag kunnen de loten al verkocht worden. Van elk verkocht lot gaat 80% naar de club. Daarnaast ligt er een mooie prijs klaar voor degene die de meeste loten verkoopt. Laten we met z'n allen zorgen voor een mooie opbrengst!
Je kunt ook online een lot kopen via onze algemene actiepagina. Klik hier om direct een Grote Clubactie-lot te kopen en daarmee de vereniging te ondersteunen.

Grote Clubactie