Tussenstand Grote Clubactie, koop hier online je loten!

10 oktober 2022 12:00

De Grote Clubactie is in volle gang! In totaal zijn er voor de vereniging al vele loten verkocht. In totaal is de teller de 250 loten gepasseerd. Onze topverkoper heeft er zelfs al meer dan vijftig aan de man/vrouw gebracht.

Je kunt loten kopen via al onze jeugdleden of via onze website. Het jeugdlid of -team dat de meeste loten verkoopt, maakt kans op mooie prijzen. Daar lees je hier alles over. De Grote Clubactie loopt nog een paar weken, dus wees er snel bij en steun de jeugdafdeling van Sneek Wit Zwart.

• Koop direct online een lot

Grote Clubactie