VV Sneek Wit Zwart JO11-1 trekt aan langste eind en is kampioen

17 december 2022 12:45

Spannend tot de laatste minuut was het dit najaar in de 2e klasse 01. Spannend omdat pas tijdens deze beker/inhaal dag bepaald zou worden wie van drie teams de kampioen zou worden.

Vandaag werd er om 9 uur afgetrapt met als inzet het kampioenschap. De wedstrijd ging tussen de mannen van VV Sneek Wit Zwart JO11-1 en de gladheid en kou trotserende bezoekers van NOK JO11-1 uit Oudemirdum.
Stadsgenoot ONS Sneek JO11-1 stond tot dan toe boven aan met een wedstrijd meer gespeeld en was gebaat bij een remise aan de Molenkrite. De beide opponenten van vandaag konden bij winst het kampioenschap binnen halen dus een gezapig potje leek het bij voorbaat al niet te worden en dat was het ook allerminst.
Beide ploegen gingen vol voor de winst en beiden maakten, met kansen over en weer, ook volop kans op de overwinning. Uiteindelijk trokken de Snekers aan het langste eind en bleek een ruststand van 1-0 en nog een treffer in de 2e helft voldoende om het kampioenschap binnen te halen: eindstand: 2-0.

Spelers en staf van harte gefeliciteerd!

20221217_102952.jpg

Kampioenschap