Nieuwjaarstoernooi 2023

4 januari 2023 20:45

Op 15 januari is het al weer tijd voor het traditionele nieuwjaarstoernooi voor de eigen jeugd. Na een aantal afgelasting vanwege corona mogen we gelukkig weer los in de Sneker Sporthal. De organisatie is er al helemaal klaar voor en heeft er enorm veel zin in!

We starten om 9:00 uur met de wedstrijden voor de spelers en speelsters uit de JO8, 9 en 10. De laatste wedstrijd start om 19:00 tussen spelers uit de JO17 en JO19.

Iedereen die lid is, is automatisch aangemeld. Ben je verhinderd meld je dan af voor woensdag 11 januari bij je eigen leider. We voetballen op (schone) zaalschoenen met een lichte zool. Graag minimaal een half uur eerder aanwezig dan dat de eerste wedstrijd start in jouw categorie. De JO8, 9 en 10 is dus uiterlijk 8:30 aanwezig. De eigen bijdrage is 2 euro (graag gepast).

Tevens zamelen we gebruikte (nog hele) voetbalspullen in voor een voetbalclub in Kenia. Zie dit bericht elders op de website. Dus heb je wat liggen neem het alsjeblieft mee!

Tot zondag 15 januari in de Sneker sporthal (Van Giffenstraat 3)!

Toernooischema_2023.jpg

Schema in pdf