Gebouwen en velddelen rond zendmast weer vrijgegeven

19 januari 2023 16:00

In dit artikel plaatsen we de laatste informatie naar aanleiding van de ontruiming van de kantine en de gedeeltelijke sluiting van het sportpark.

[gesloten: 20-1-2023 15.00 uur]

15.00 uur - Reparatie geslaagd, gebouwen en velddelen weer beschikbaar
Zojuist zijn de werkzaamheden aan de zendmast afgerond. De reparatie is succesvol verlopen. In de komende uren wordt nog materiaal afgevoerd. De velden en de gebouwen zijn weer volledig beschikbaar. Einde berichtgeving.

20230120_113818.jpg

20230120_120057.jpg

11.00 uur - Werkzaamheden gestart
De eerste inspecties hebben plaatsgevonden (foto artikel). Naar verwachting zijn de werkzaamheden voor de middag afgerond. Meer informatie is nu nog niet beschikbaar.

19.00 uur - Morgen meer informatie
Naar verwachting kunnen we morgen aan het begin van de middag meer informatie delen over de stand van zaken. Zoals het er nu naar uit ziet, wordt morgen de top van de mast verwijderd en kan er daarna weer normaal gebruik worden gemaakt van de accommodatie. Dit is dus nog onder voorbehoud.

18.00 uur - Gaat mijn training door?
Je kunt de groepsapp van je team in de gaten houden. Daar informeren je trainers je als jouw training vanavond mogelijk vervalt.

17.30 uur - ALV week uitgesteld
De Algemene Ledenvergadering van vanavond is met een week uitgesteld naar 26 januari om 20.00 uur.

17.00 uur - Kantine en kleedkamers gesloten
De grote en kleine kantine alsmede de kleedkamers 1 tot en met 8 en delen van veld 1, 2 en 3 bevinden zich in het afgezette gebied. De kantines en kleedkamers zijn gesloten. Trainers worden geïnformeerd over de vervangende veldindelingen van vanmiddag en avond.

16.45 uur - Ophalen BSO
Ouders van kinderen die vanmiddag op de BSO aanwezig waren kunnen hen afhalen op de locatie Duinterpen.

16.00 uur - Gevaar zendmast

T-Mobile heeft de vereniging geïnformeerd over omvalgevaar van de (top van) de zendmast op ons park. De kantine, waar de BSO aanwezig was, is eerder vanmiddag ontruimd. Een gedeelte van het park en de opstallen is afgezet. Betreed het afgezette gebied niet.

Calamiteit Zendmast