Vacature hoofdtrainer voor het 2e elftal (zaterdag)

21 januari 2023 11:45

Voor het seizoen 2023/2024 is VV Sneek Wit Zwart op zoek naar een hoofdtrainer voor het 2e elftal (zaterdag).

VV Sneek Wit Zwart is een resultaat- en recreatief ingestelde voetbalvereniging met aandacht voor sportiviteit en respect, ambitie en persoonlijke ontwikkeling, zowel op het speelveld als daarbuiten. Met een ledenaantal van ca. 650 is de vereniging een van de grootste van Sûdwest Fryslân waar de voetbalsport kan worden beoefend op ieders niveau.

Met de verschuiving van het prestatievoetbal binnen onze vereniging van zondag naar zaterdag is er vorig jaar een 2e elftal opgericht welke dient als beloftenteam achter het 1e elftal. Dit team komt momenteel uit in de reserve 2e klasse met de ambitieuze doelstelling om binnen enkele jaren met een gericht plan richting de reserve hoofdklasse door te stromen. Beide prestatieteams zullen nauw gaan samenwerken met regelmatig oefenwedstrijden bestaande uit een gecombineerd elftal om de ontwikkeling van de spelers te bevorderen.

Functieinhoud:

• Verzorgen van de training op dinsdag- en donderdagavond;
  • Coachen 2e elftal op wedstrijddagen;
  • Advisering bij samenstelling 2e elftal;
  • Frequent overleg met hoofdtrainer 1e elftal;
  • Frequent overleg met hoofdtrainer JO-19 elftal;
  • Frequent overleg met VTC-vertegenwoordiging 1e/2e elftal;
  • Actieve rol in doorstroming talentvolle jeugd.

Profiel:

• In het bezit van trainerslicentie UEFA C (TC3);
  • Ambitieuze persoonlijkheid; fanatiek en enthousiast;
  • Sociaal en communicatief sterk.

Wij bieden:

• Een marktconforme vergoeding;
  • Een ambitieuze en prestatiegerichte spelersgroep;
  • Uitstekende trainingsfaciliteiten;
  • Een ambitieuze doch gezellige vereniging.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Age Hains Boersma (06 1335 4118), lid van de VTC (Voetbal Technische Commissie) van vv Sneek Wit Zwart. Uw sollicitatie incl. CV kunt u mailen naar [email protected]

Vacature_hoofdtrainer_Sneek_Wit_Zwart_2e_elftal.jpg

Vacature_hoofdtrainer_Sneek_Wit_Zwart_2_vacaturetekst.pdf