Rennen voor VV Sneek Wit Zwart door het Abe Lenstra Stadion! (Sponsorloop)

8 maart 2023 21:00

Op vrijdagochtend 7 april organiseert sc Heerenveen een grote sponsorloop bij het Abe Lenstra Stadion. Als Sportief Partner mogen de jeugdspelers van vv Sneek Wit Zwart (t/m MO13 / JO14) hier aan meedoen! Een unieke belevenis, en de opbrengst gaat naar onze eigen club. Doe je mee?

Unieke belevenis
Behalve de sponsorloop bij het stadion organiseert sc Heerenveen ook nog allerlei andere voetbalactiviteiten. Het wordt dus een prachtig voetbaluitje. Ben je nieuwsgierig? Hier is een sfeerimpressie van de vorige editie.

Zo werkt de sponsorloop
Voordat het zover is gaan we eerst met z'n allen op zoek naar sponsors voor vv Sneek Wit Zwart. Alle jeugdspelers ontvangen hiervoor een persoonlijke actielink. Deze wordt verstuurd via de mail en je ontvangt hiervoor een flyer van je leider of trainer.

Vervolgens mag je deze link doorsturen naar iedereen die je maar wilt: familie, vrienden, buren, collega’s van je ouders enz. Sponsors kunnen zich dan zelf aanmelden en betalen via jouw actielink. Wel zo gemakkelijk. Dit kan tot 6 april 2023.

7 april
De sponsorloop zelf vindt plaats op vrijdagochtend 7 april, bij het Abe Lenstra Stadion. Meer informatie hierover ontvang je in de weken ervoor. Houd hiervoor onze website in de gaten, of informeer bij je leider of trainer.

Zonder sponsors, is het geen sponsorloop. Dus eerst gaan we met z'n allen op zoek naar sponsors.

Maak kans op mooie prijzen
Met deze actie zamelen we geld in voor vv Sneek Wit Zwart. Deelnemers die hiermee goed hun best doen, maken kans op mooie prijzen van sc Heerenveen. Wat dacht je bijvoorbeeld van een teamuitje naar een wedstrijd, of een shirt met handtekeningen!

sponsorloop-sch2023-website.png

SC Heerenveen