Jaarlijkse bijeenkomst Club van 100 ouderwets gezellig

3 mei 2023 21:15

Op zaterdag 29 april was de kleine kantine van onze club weer het decor voor de jaarlijkse bijeenkomst van onze Club van 100 leden. Nadat iedereen eerst had kunnen aanschouwen hoe vv Balk met maar liefst 7-2 werd verslagen, was het daarna tijd voor ontspanning.

Nadat iedereen rustig was binnengelopen en al een paar sapjes had genuttigd was het tijd voor het “formele” gedeelte. Zoals gebruikelijk werd eerst medegedeeld waar de contributie van de leden zoal aan was besteed en werd er een prachtig promotieartikel gepresenteerd, het club van 100 bierviltje!

Door het scannen van de QR code komt je direct op de club van 100 pagina waaraan op korte termijn ook een betaallink zal worden toegevoegd. Lid worden gaat dus nog eenvoudiger dan voorheen.

De gevleugelde uitspraak van Jan Jansen….voor maar 12 cent per dag…is helaas niet meer. Na toestemming van de aanwezige leden werd besloten om de contributie voortaan naar 50 euro te brengen, dat rekent ok wat makkelijker nou. Bovendien stond de contributie al meer dan 20 jaar op dezelfde 45 euro (ooit 100 guldentjes).

Horeca Catering de Vries had weer een uitstekend buffet geregeld met salades, bami, nasi en andere lekkernijen. De aanwezige leden lieten het zich goed smaken en na een paar gezellige uurtjes ging een ieder weer huiswaarts. De opdracht (en het bierviltje) die alle leden hadden meegekregen: maak 1 iemand lid, want we willen de grens van 150 leden nu echt doorbreken!

Bestuur Club van 100

Jan Jansen