Kampioenen VR1 zaterdag gehuldigd na thuiswedstrijd

17 mei 2023 13:45

Het kampioensteam van Sneek Wit Zwart VR1 wordt zaterdagmiddag na afloop van de thuiswedstrijd tegen VV Balk VR1 gehuldigd.

De huldiging vindt plaats op het hoofdveld. De wedstrijd tussen Sneek Wit Zwart VR1 en Balk VR1 begint om 12.30 uur. Rond de klok van 14.15 uur wordt de schaal overhandigd. Uiteraard is iedereen van harte uitgenodigd om bij de wedstrijd en de huldiging aanwezig te zijn.

Aansluitend speelt om 15.00 uur Sneek Wit Zwart 1 thuis tegen Zeerobben 1. Na afloop van die wedstrijd wordt afscheid genomen van de spelers die afscheid nemen van het team of de club. Jeugdteams die kampioen zijn geworden, worden traditioneel op de Slotdag in het zonnetje gezet.

Sneek Wit Zwart VR1