In memoriam: Eva de Wilde

22 juni 2015 13:00

Afgelopen weekend werden wij opgeschrikt door het overlijden van oud-speelster van WZS, Eva de Wilde. Na een oneerlijke strijd is zij zondag, veel te jong, overleden.

In het verleden was zij een fanatieke en zeer sportieve midvoor in het damesteam van WZS. Verder was het een sfeermaakster die uitstekend paste bij de voetbalvereniging WZS.

De laatste seizoenen was ze regelmatig te vinden langs de velden van SWZ Boso Sneek. Zowel bij haar zoon Niels, trainer van het zaterdagmiddagelftal, als wel bij haar kleinzoon Roy spelend in diverse jeugdteams.

Langs deze weg willen we haar familie en naasten veel sterkte wensen bij het verwerken van dit grote verlies.

We zullen je stralende lach en positiviteit missen langs de velden.

SWZ Boso Sneek