Kennismakingsactie Regionale Voetbal Academie Sneek

25 juni 2015 16:15

In de vierde week van september zal de Regionale Voetbal Academie (RVA) starten met de eerste tienweekse cursus. Bij SWZ Boso Sneek en bij ONS Boso Sneek worden spelers in de leeftijd van zes tot dertien jaar doelgericht en efficiënt begeleidt bij hun ontwikkeling.

Tot en met 1 juli kunnen alle deelnemers profiteren van een kennismakingsactie. Iedereen kan deelnemen tegen een verlaagd tarief. Vanaf €84,95 inclusief een shirt met bedrukking kan uw zoon of dochter deelnemen aan de cursus.

Het aanbod van de RVA
De RVA zal in september starten met een tienweekse cursus. Het aanbod zal ook enigszins veranderen. Er zal nog specifieker aandacht worden besteed aan het individu. Op basis van de kwaliteiten, verbeterpunten en de leerdoelen van de spelers, die in kaart worden gebracht aan de hand van een digitaal spelervolgsysteem, zullen wij volgend jaar voor elke deelnemer een gepersonaliseerd programma ontwerpen voor de periode van tien weken. Daarnaast zullen er tijdens de training op vrijdag handvaten geboden worden, zodat de spelers ook tijdens de trainingen op de club meer uit zichzelf kunnen halen. De samenwerking met de omringende verenigingen zal versterkt worden.

Vaardigheden
Verder wordt er meer aandacht besteed aan vaardigheden als reflecteren, kritisch denken, probleemoplossend vermogen, keuzes maken en zelf verantwoordelijkheid nemen voor je leerproces. Wij geloven dat spelers op deze manier nog doelgerichter en effectiever zichzelf kunnen ontwikkelen. Daarnaast willen wij de spelers door middel van deze vaardigheden voorbereiden op de huidige en toekomstige maatschappij.

Ondersteuning voor andere verenigingen
De RVA wil omringende verenigingen ondersteunen en versterken. Tijdens de tienweekse cursus wordt gebruik gemaakt van een digitaal spelervolgsysteem. Binnen dit systeem wordt voor elke speler een persoonlijk profiel ontworpen. Aan het begin en aan het eind van de tienweekse cursus scoort de speler zichzelf en wordt hij gescoord door de trainer. Op basis hiervan krijgen zowel de spelers als de trainers inzicht in de kwaliteiten en verbeterpunten en kan de speler zelf zijn leerdoelen formuleren. Trainers van de omringende verenigingen worden vanaf het begin uitgenodigd om hier inzicht in te krijgen. Op basis van deze gegevens zal er via het digitale volgsysteem advies worden gegeven aan de trainers bij de vereniging. Verder zal de RVA door middel van de volgende activiteiten de verenigingen ondersteunen en versterken: ? Trainingen RVA als ondersteuning voor de trainingen van de vereniging ? Bijeenkomsten en workshops ? Clinics bij uw vereniging ? Meer leden voor uw vereniging door aanbod drieweekse cursus

Aanmelden voor de najaarscursus van de RVA kan hier! Datum: Start najaarscursus op 25 september 2015 Locatie: SWZ Boso Sneek & ONS Boso Sneek Tijd: Vrijdag van 16:00 tot 18:00 uur.