Publicatie indelingen seizoen 2015/2016

28 juni 2015 17:30

Er is veel interesse in de competitie-indelingen voor het nieuwe seizoen (2015/2016). Om iedereen juist te informeren volgt hieronder een overzicht met de informatie wanneer welke competitie gepubliceerd wordt, georganiseerd door de KNVB district Noord.

De indeling van de competitie voor categorie A wordt uiterlijk 2 juli 2015 gepubliceerd via Sportlink Club en Voetbal.nl. Het gaat om onderstaande klassen:

• Mannen zaterdag/zondag standaard
  • A-junioren 3e en 4e divisie
  • B-junioren 4e divisie
  • C-junioren 3e en 4e divisie
  • D-pupillen 1e, 2e en 3e divisie en hoofdklasse

De indeling met de speelnummers van bovenstaande klassen zijn vanaf 10 juli 2015 zichtbaar in Sportlink Club en Voetbal.nl

Overige competitie categorie A

De indeling en de nummering van de overige klassen in categorie A zijn vanaf 10 juli 2015 zichtbaar in Sportlink Club en Voetbal.nl. Het gaat om onderstaande klassen:

• Mannen zaterdag/zondag reserve Hoofdklasse, 1e-, 2e- en 3e klasse;
  • A-junioren Hoofd- en 1e klasse;
  • B-junioren Hoofd- en 1e klasse;
  • C-junioren Hoofd- en 1e klasse;
  • Vrouwenvoetbal 1e, 2e en 3e klasse zaterdag;

Categorie B

• De indeling van categorie B senioren en vrouwen is vanaf 17 juli 2015 zichtbaar op www.knvb.nl/noord.
  • De indeling van de categorie B jeugd is vanaf 24 juli 2015 zichtbaar op www.kvnb.nl/noord.
  • De verenigingen kunnen tot 7 augustus 2015 reageren op de conceptindelingen voor de categorie B.
    De definitieve indeling en het wedstrijdprogramma wordt uiterlijk eind augustus vrijgegeven via Sportlink Club.
  • Voor de najaarscompetitie E- en F-pupillen worden indelingsbijeenkomst gehouden. Deze bijeenkomsten vinden plaats in week 32 en 33.
    De data en locatie zijn:

- Regio Meppel: maandag 3 augustus (FC Oldemarkt)
- Regio Assen: maandag 3 augustus (Rolder Boys)
- Regio Noord/Oost Groningen: dinsdag 4 augustus (NEC Delfzijl)
- Regio Leeuwarden: woensdag 5 augustus (Foarût)
- Regio Hoogeveen: woensdag 5 augustus (Ruinerwold)
- Regio Heerenveen: woensdag 5 augustus (Heerenveense Boys)
- Stad Groningen/Westerkwartier: donderdag 6 augustus (Zuidhorn)
- Regio Drachten: maandag 10 augustus (Surhuisterveen)
- Regio Noord Oost Polder: maandag 10 augustus (Urk)
- Regio Emmen: woensdag 12 augustus (WKE)
- Regio Sneek: donderdag 13 augustus (Balk)
-  Hoofdklasse E-pupillen: donderdag 13 augustus (Dio Oosterwolde)

Bekerprogramma

• De indeling en de nummering van het bekerprogramma voor categorie A wordt uiterlijk 10 juli 2015 vrijgegeven via Sportlink Club.
    De indeling en het programma van de overige bekerprogramma's wordt uiterlijk 23 juli 2015 vrijgegeven via Sportlink Club.

bron:http://www.knvb.nl/nieuws/district/37882/publicatie-indelingen-seizoen-20152016