Ernst Veldman blijft aan als Hoofd Jeugd Opleidingen Pupillen

27 januari 2016 21:15

Met gepaste trots mogen wij melden dat Ernst Veldman en SWZ Boso Sneek overeen zijn gekomen dat Ernst ook in het seizoen 2016-2017 de functie Hoofd Jeugd Opleidingen Pupillen zal vervullen bij SWZ Boso Sneek.

Deze beslissing werd genomen na een intensief seizoen waarin de goede interactie met het Jeugdbestuur en de positieve evaluatie met Jeugdvoorzitter Rene Banse, gecombineerd met grote clubliefde, de doorslag gaf. Hierdoor werd het voor Ernst ook makkelijker om serieuze aanbiedingen van andere gerenommeerde voetbalverenigingen naast zich neer te leggen.

In de diverse media was te lezen dat SWZ Boso Sneek als één van de drie Friese verenigingen tot de top veertig beste amateur voetbalverenigingen van Nederland behoort. Met trots bezetten wij plaats 40! Dit is gebaseerd op het spelniveau van het eerste en de selectieteams uit de jeugd.

Met een helder beleid en een duidelijke visie is een route uitgestippeld om binnen vijf jaar, waarvan een inmiddels is verstreken, alle jeugdcategorieën naar divisieniveau te tillen. In dit geheel is Ernst verantwoordelijk voor de D-, E- en F-categorieën.

Namens het Jeugd- en Hoofdbestuur feliciteren wij Ernst en vertrouwen we op het succesvol voortzetten van de ingeslagen weg!