In memoriam Piet Huizenga

15 maart 2016 8:45

Na een ernstige ziekte is op 11 maart j.l de heer Piet Huizenga overleden op de leeftijd van 82 jaar.
Piet Huizenga heeft meerdere functies vervuld bij de voetbalvereniging Sneek.

Zo was hij actief als leider op zondag bij het 3e team waar ook de kinderen Fokko en Franky in speelden. Hij heeft dit leiderschap een aantal jaren op zich genomen.

Na deze periode werd Piet bestuurslid van vv Sneek, en had daar de kantineafdeling onder zijn hoede, waar Piet uitermate geschikt voor was. In zijn dagelijks werk bij de HEMA wist hij met alle kantinezaken en al zijn medewerkers(sters) op een uiterst kundige manier om te gaan.

Ook was de heer Huizenga op zondag gastheer in de bestuurskamer vv Sneek. Vele gasten heeft hij in die periode mogen ontvangen namens de voetbalvereniging Sneek, en deze zullen hem herinneren als een fijne en vriendelijke gastheer.

Zaterdagavond bij de thuiswedstrijd tegen VVSB zal worden stil gestaan bij het overlijden van Piet Huizenga.

Wij wensen zijn vrouw, kinderen en kleinkinderen heel veel sterkte en kracht toe met het overlijden van man, pa en opa.

Op dinsdag 15 maart om 15:00 uur is er gelegenheid om afscheid te nemen van Piet Huizenga in het Crematorium te Sneek.

De familie stelt een herinnering op de gedachtenispagina zeer op prijs.