Winnaars Doelpuntactie SWZ Boso Sneek

13 april 2016 18:00

Zondag 10 april mochten de winnaars van de Doelpuntactie penalty schieten in een vol Abe Lenstra Stadion.

De prijswinnaars van SWZ Boso Sneek, Jens Schukking E 7, Diego de Haan en Marvin Loomeijer beide C3, hebben een geweldige voetbal middag gehad. Zij werden ontvangen in de zakenloge en getrakteerd op een lekkere lunch. In de rust van de wedstrijd SC Heerenveen tegen AZ mochten zij in een vol stadion penalty's schieten. Opnieuw wisten zij te scoren voor de club, 3 doelpunten. De wedstrijd werd beslist door Heerenveen met een 4 - 2 overwinning op AZ.