Vrije entree SWZ Boso Sneek - OJC Rosmalen

2 mei 2016 13:15

Zondag aanstaande wordt geen entree geheven bij de Topklasse-wedstrijd tussen SWZ Boso Sneek en OJC Rosmalen.

SWZ Boso Sneek probeert, net als tegenstander OJC Rosmalen, de nacompetitie te ontlopen. De Brabanders hebben drie punten meer dan de Friese formatie. Beide teams hebben nog twee duels op het programma, waaronder dus aanstaande zondag de onderlinge ontmoeting.

De wedstrijd tussen beide ploegen begint om 14.30 uur, dus een half uur later dan gebruikelijk, op het sportpark aan de Molenkrite. Na afloop zorgen de Snekers voor muziek in de kantine.