Teamindelingen jeugd seizoen ´16-‘17

17 mei 2016 20:00

Beste Jeugdleden,

De voorjaarscompetitie 2016 is bijna afgelopen, spannende ontwikkelingen: worden we kampioen, kunnen we handhaven en in welk team speel ik volgend seizoen zijn grote vragen die je bezighouden. Met name het laatste punt is vaak een onderwerp waar veel vragen en discussies over zijn vandaar dat ik als Jeugdvoorzitter hier aandacht voor vraag.

Als jeugdcommissie zijn wij overeengekomen dat de indelingen 23 mei rond moeten zijn. Aansluitend zullen alle indelingen van de categorieën tegelijkertijd op onze site worden geplaatst. Naar alle waarschijnlijkheid is dit maandagavond 23 mei.

Binnen onze vereniging is de jeugdcommissie onder leiding van de Jeugdvoorzitter de eindverantwoordelijke voor de indelingen, echter hebben wij deze taak v.w.b. de selectieteams door gemandateerd aan de Hoofd Jeugd Opleidingen Pupillen/Junioren. De A1 valt onder de verantwoording van de Prestatie Voetbal Commissie (PVC).

Voor alle selectieteams geldt dat de HJO zich het gehele seizoen heeft laten informeren over de voortgang en groei van de diverse spelers die eventueel in aanmerking komen voor een plaats in de selectieteams. Hierbij heeft hij zich laten informeren door  (keeper)trainers, technisch coördinatoren, scouts intern/extern en eventueel leiders en uiteraard uit eerste hand door eigen waarneming.

Voor alle teams anders dan de selectieteams is de coördinator van de betreffende categorie de voortrekker van de indeling en heeft in samenspraak met de trainers, technische coördinatoren en op eventueel advies van de HJO de indelingen gemaakt.

Omdat de indelingen altijd garant staat voor veel discussie, hebben wij besloten om een ‘inloop’ te organiseren in de bestuurskamer waar u als ouder en/of speler vragen kunt stellen omtrent de indelingen. Hierbij zullen minimaal de Jeugdvoorzitter en HJO Pupillen/Junioren aanwezig zijn. Het exacte moment moet nog worden vastgesteld en wordt uiteraard nog bekend gemaakt

Sportieve groet Rene Banse, Jeugdvoorzitter