Vervolg wedstrijd SWZ Boso Sneek VR1 - Helpman VR1

23 mei 2016 14:30

Het restant van de wedstrijd SWZ Boso Sneek VR1 - Helpman VR1 met een tussenstand van 1 - 1 en nog zo'n 30 minuten te spelen zal dinsdag 24 mei a.s. om 20:00 uur worden uitgespeeld.

De wedstrijd werd afgelopen zaterdag gestaakt in de 2e helft nadat Kayleigh Atsma van de SWZ Boso Sneek vrouwen ongelukkig terecht kwam. Naar het in eerste instantie liet aanzien nekletsel. Na verzorging op het voetbalveld is Kayleigh per ambulance afgevoerd naar het Antonius ziekenhuis. Gelukkig is er geen ernstig letsel geconstateerd en is er vooral sprake van een behoorlijke spierbeschadiging. Kayleigh mocht gelukkig dezelfde avond naar huis en is nu herstellende.

Namens Kayleigh en de selectie van vrouwen 1 willen we graag het massaal opgekomen publiek bedanken voor hun enorme steun en medeleven. Wij hopen van harte dat jullie ons ook morgenavond weer willen steunen want die steun wordt zeer gewaardeerd en kunnen we goed gebruiken. Bedankt alvast en tot morgenavond!