Update supportersbus naar Uden

1 juni 2016 20:30

Zoals bekend zal er voor zondag een supportersbus beschikbaar zijn voor bezoek aan de wedstrijd UDI'19/Beter Bed - SWZ Boso Sneek. In dit bericht vertrektijd, aantal nog lege plaatsen en verdere informatie.

Er zijn nog 11 plaatsen beschikbaar dus geef je snel op als je mee wilt ([email protected]).

De bus vertrekt om 11:30 uit Sneek dus zorg dat je minimaal tien minuten van te voren aanwezig bent!!!!!
De kosten voor de bus zijn vijf euro.
Bij UDI'19 vragen ze voor de entree om de wedstrijd te bewonderen op hun sportpark 5 euro, 65+ 2,50 en kinderen onder de 16 hebben gratis toegang.

Een uur na de wedstrijd zal de bus weer vertrekken richting Sneek (dit zal rond 17:15 a 17:30 zijn, indien er geen verlenging en eventueel strafschoppen volgen)

We hebben de afspraak gemaakt dat er de heenreis geen alcohol zal worden genuttigd in de bus en wil jullie dan ook vragen om je hieraan te houden. In de bus zelf is geen drinken of eten aanwezig en dien je dus zelf mee te nemen.

Zijn er vragen dan hoor ik het graag.

We maken er aankomende zondag een mooie dag van en gaan voor die plek in de derde divisie!

Mvg Esther keuning