Aanstaande zondag (31 juli) 1e training eerste elftal

25 juli 2016 20:30

Aanstaande zondag om 11.00 uur start de selectie van trainer Berry Zandink met de eerste training van het seizoen 2016/2017. Na de training zal er om 13.00 uur een lunch plaatsvinden waarna om 14.15 uur de tweede training van start zal gaan.

Op zaterdag 6 augustus zal dan de eerste oefenwedstrijd gespeeld worden. Op het Zuidersportpark is dan stadsgenoot ONS Boso Sneek de tegenstander. Dinsdag 9 augustus is dan IJsselmeervogels de volgende tegenstander. Deze wedstrijd wordt gespeeld op het eigen sportpark.

De voorbereiding wordt op 13 augustus afgesloten in Heerenveen. Daar zal sc Heerenveen O19 de tegenstander zijn.

21 augustus zal dan de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen gespeeld worden tegen De Bataven. Deze wedstrijd wordt gespeeld in Sneek. Een week later reist de ploeg af naar Alverna waar de plaatselijke v.v. de tegenstander zal zijn.