Informatie-bijeenkomst voor leiders en trainers jeugd

17 augustus 2016 13:30

A.s. zaterdag 3 september van 17.00 tot 18.00 uur, op de eerste dag van de competitie, nodigt de Jeugdcommissie alle leiders en/of trainers uit voor een kennismaking en informatie-bijeenkomst op de club.

Jullie ontvangen informatie over diverse onderwerpen waar je als leider mee te maken krijgt, bijv. algemene instructie voor leiders mbt wedstrijden, taken leider, wat kan de coördinator voor je betekenen, Bewust Begeleiden, VOG etc. etc. Tevens is er gelegenheid tot het stellen van vragen

's Avonds is de theatervoorstelling "Dat schiet lekker op zo" in de kantine, een humoristische voorstelling over hoe wij met z'n allen kunnen zorgen dat het goed gaat met onze kinderen op de club (meer info zie onze site). Deze voorstelling is gratis voor leiders, trainers, ouders, spelers, andere belangstellenden. Opgeven voor deze voorstelling doe je via www.datschietlekkeropzo.nl

Om de tijd te overbruggen tussen de informatie-bijeenkomst en de theatervoorstelling (dus niet verplicht, maar wel erg leuk), bieden we jullie graag een kopje soep en broodjes aan op de club. Ook hiervoor ontvangen we graag een berichtje ([email protected]) voor 1 september  ivm de inkoop van de benodigdheden.

Onderstaand een beknopte tijdsindeling:

17.00-18.00 uur Informatie-bijeenkomst voor leiders en/of trainers in de bestuurskamer

18.00-19.00 uur Gezamenlijk soep/broodjes voor diegenen die ook naar de voorstelling gaan (opgeven via bewustbegeleiden.nl)

19.30 uur Inloop voor de theatervoorstelling (opgeven via datschietlekkeropzo.nl) in de kantine

20.00-21.15 uur Theatervoorstelling "Dat schiet lekker op zo"

21.15 Einde, nazit in de kantine

Wij stellen jullie aanwezigheid zeer op prijs en zien jullie allen graag op zaterdag 3 september vanaf 17.00 uur !

Jeugdcommissie SWZ Boso Sneek