SWZ Boso Sneek wint stadsderby van ONS Boso Sneek

5 augustus 2015 22:15

Afgelopen dinsdagavond, 4 augustus, stond de Sneker derby tussen SWZ Boso Sneek en ONS Boso Sneek op het programma. Het werd een leuke avond voor alle supporters op het sportpark aan de Molenkrite.

Met een leuke wedstrijd doelen we niet op de uitslag van 3-1 in het voordeel van de thuisclub. Wat bedoelen we dan wel?

De wedstrijd werd op het scherpst van de snede gespeeld. Beide ploegen wilden echt strijden voor de overwinning. De wit-zwarten moesten het meer hebben van het positiespel en de oranjehemden speelden wat fysieker. Daarnaast werkte ook het weer fantastisch mee.

Voor de vele supporters ontspon zo een leuke opwarmer voor de Sneker stappersavond die later die avond plaatsvond in het centrum van Sneek.

Zoals al eerder gememoreerd was de einduitslag 3-1 in het voordeel van SWZ Boso Sneek. De doelpunten werden gemaakt door Daniel Zwart (1-0), Yume Ramos (1-1), Wesley Tankink (2-1) en Erik Nederhoed (3-1).

Al met al was het reclame voor het Sneker Topklassevoetbal. Via deze link, Foto´s ,is er een sfeerimpressie te zien. De foto's zijn gemaakt door Nico Altenburg.