Kantinediensten: eigen inplanning tot half september

1 september 2016 14:00

Langs deze weg laat de kantinecommissie weten dat leden waarvoor de vrijwilligerstaakverplichting geldt, zich tot half september kunnen inplannen voor een kantinedienst.

Vanaf week 38 begint de kantinecommissie met het zelf inplannen van leden die nog geen dienst hebben gekozen. Zorg dus dat je zelf voor deze tijd een geschikte datum kiest! Hierna is slechts onderling ruilen mogelijk.

Het draaien van kantinedienst is voor 18 plus-leden verplicht. Elk seizoen wordt van je verwacht dat je in ieder geval één kantinedienst draait. Dit geldt uiteraard niet voor 18 plus-leden die al een vrijwilligerstaak  of -functie binnen de vereniging bekleden.

Incasso boetebedrag 2015-2016
De personen aan wie n.a.v. hun bijdrage in het vorige seizoen een boetebedrag is opgelegd, en die deze nog niet hebben voldaan, ontvangen aankomende week een laatste herinnering van Payt. Deze incassopartij handelt namens de vereniging de incassering van deze gelden af.

- Meer informatie en contactgegevens