Afgelopen week: 'Week van de scheidsrechter'

14 oktober 2016 9:30

Van 3 tot 10 oktober 2016 was het de week van de scheidsrechter. Een week die dus in het teken stond van de leidsman. Ook bij SWZ Boso Sneek hebben we tijdens deze week aandacht besteedt aan 'de man in het zwart'.

Traditiegetrouw kregen alle scheidsrechters een taartje aangeboden namens de vereniging. Helaas lukte het dit jaar niet, maar werd er wel een goed alternatief geboden. Dit jaar ontvingen de scheidsrechters een keurig bosje bloemen als bedankje voor hun inzet tijdens de wedstrijden.

Op deze foto overhandigt bestuurslid Jeugdzaken René Banse het eerste bosje bloemen aan verenigingsscheidsrechter Lieuwe Bergsma.