Winterstop 2016-2017

13 december 2016 20:30

De kerstdagen naderen al weer en de winterstop voor de competitie is voor een aantal teams al begonnen. Ook voor de trainingen geldt een winterstop waarbij we aansluiten bij het sluiten van onze accommodatie.

Onderstaand informatie over de trainingen van ZM1, ZO2, JO19 en JO17. Over de jongere groepen heeft inmiddels al informatie op onze site gestaan (Winterstop jeugd).

ZM1
ZM1 heeft inmiddels al winterstop, deze periode gebruiken we om de trainersstaf weer opnieuw goed in te vullen, nadere berichtgeving hierover volgt nog. De training van ZM1 wordt op do. 5 januari weer hervat.

ZO2
ZO2 speelt zondag a.s. nog een bekerwedstrijd uit in Peize en traint deze week voor het laatst voor de winterstop. Deze groep bestaat uit gemotiveerde spelers maar is smal.

Met de hulp van een aantal ambitieuze spelers en clubmensen uit junioren en senioren hebben we alle wedstrijden (op 1 na) in de 1e seizoenshelft weten te spelen. We hopen dat ook in de 2e seizoenshelft te kunnen doen zodat we kunnen toewerken naar een 2e team, bestaande uit jonge, ambitieuze spelers, in het nieuwe seizoen. Hiermee, en met andere faciliteiten, hopen we dat er zoveel mogelijk zelf opgeleide spelers de stap naar ons 1e team kunnen maken.
ZO2 start op do. 5 januari weer met trainen.

JO19
JO19-1 en JO19-2 hebben de laatste training voor de winterstop op do. 15-12. Zij hervatten de trainingen weer op do. 05 januari.

JO17
JO17-1 en JO17-2 hebben inmiddels al winterstop, zij hervatten de training op di. 10 januari
JO17-3 en JO17-4 hebben inmiddels ook al winterstop. Zij startten de competitie weer op zat. 4 maart en hervatten de training in februari. Nadere berichtgeving volgt nog.

Heb je hier vragen over? Neem dan even contact op met jouw trainer of leider.

Voorbereiding 2e seizoenshelft
We willen middels de trainingen en het voorbereidingsprogramma een goede basis leggen voor de 2e seizoenshelft. Mede om weer fit aan de competitie te beginnen maakt de begeleiding van elk team een voorbereidingsprogramma en communiceert dit naar hun spelers. Voor onze selectieteams is dat normaal, we adviseren onze teams van de breedtesport dit ook te doen.

Daarbij maken we graag gebruik van onze fraaie accommodatie en de ondersteuning van andere commissies, met name het wedstrijdsecretariaat en de scheidsrechterscommissie.

Blessure?
Heb je een blessure? Bezoek dan tijdig onze fysio-therapeut en zorg ervoor zo snel mogelijk weer fit te worden. Op hier tref je meer informatie aan over onze partner hierin, Fysio-Actief.

De richtlijn is om, na een blessure, eerst weer te trainen alvorens aan een wedstrijd mee te doen.  Heb je vragen, bespreek dit dan met de fysio-therapeut.