Nieuwjaarstoernooi: gewijzigde tijdsindeling!

14 december 2016 19:30

Wegens het succes van de afgelopen 2 jaren, gaan we opnieuw in de winterstop het NIEUWJAARSTOERNOOI organiseren op zondag 15 januari 2017 voor alle O11 t/m O19 spelers
(E t/m A categorie).
De jongste jeugdspelers (O9/F categorie) van onze vereniging hebben op zaterdag 25 februari weer hun eigen Appie Minks toernooi compleet met zwemplezier in Workum.

Let op ! Onderstaand een aangepaste tijdsindeling van deze dag !

9:00 - 11:00 uur                                O11 (E pupillen)
11:00 - 13:00 uur                              O13 (D pupillen)
13:00 - 15:30 uur                              O15 (C  junioren)
15:30 - 18:00 uur                              O17 en O19 (A en B junioren)

Iedere speler wordt ingedeeld, je hoeft je dus niet apart aan te melden voor dit toernooi. Noteer deze dag dus goed in je agenda! Mocht deze datum je niet uitkomen, meld je dan uiterlijk vòòr 6 januari a.s. af via [email protected].

De meidenteams worden ook onderling gehusseld en ingedeeld als meidenteams, maar strijden deze dag tegen de jongens in hun eigen leeftijdscategorie.

Om enigszins de kosten te kunnen dekken, vragen we weer een kleine vergoeding van € 2,00. Deze hoef je pas op 15 januari bij het aanmelden in de sporthal te betalen.

Alle trainers en leiders gaan een team begeleiden, zij worden ook willekeurig ingedeeld bij een team. Mocht je als ouder of familielid een team willen begeleiden of zou je wedstrijdjes kunnen fluiten: geef het door via bovenstaand mailadres; alle hulp is welkom bij de organisatie van zo’n groot toernooi!

Zet 15 januari in je agenda en nodig alvast al je familieleden uit om te komen kijken zodat we een volgepakte Sneker Sporthal krijgen!

We gaan er met z’n allen weer een hele gezellige, sportieve en onvergetelijke dag van maken!

Nieuwjaarstoernooicommissie,

Age Hains, Anke Nynke, Arnoud, Michel, Erwin, Hèlen, Almar