SWZ Boso Sneek versterkt zich met Wytze Veenstra

26 januari 2017 21:00

Persvoorlichting

Wytze Veenstra maakt komend seizoen de overstap van SC Veenwouden naar SWZ Boso Sneek. De Sneker hoofdklasser en de aanvaller bereikten deze week een overeenkomst.

Veenstra (31) doorliep de jeugdopleiding van SC Veenwouden, waarin hij uitkwam voor alle standaardteams. De afgelopen dertien jaar kwam Veenstra uit voor het vlaggenschip van de vereniging, dat uitkomt in de tweede klasse zaterdag. Eerder speelde hij ook op de linkshalf en -backpositie.

Met de komst van Veenstra krijgt de selectie van SWZ Boso Sneek voor komend seizoen meer en meer vorm. Onlangs maakte de club bekend dat middenvelder Gerben Visser overkomt van CVVO, verlengden vier spelers en werd Germ de Jong aangetrokken als nieuwe hoofdtrainer. De vereniging verwacht binnen afzienbare tijd meer namen naar buiten te kunnen brengen.

SWZ Boso Sneek komt komend weekend uit tegen Hollandia in Hoorn. Op zaterdagavond 4 februari staat de Friese Derby in de zondaghoofdklasse op het programma, dan komt Heerenveen op bezoek in Sneek (aanvang 19.30 uur).

SWZ Boso Sneek 1 Wytze Veenstra