Oefenwedstrijd SWZ Boso Sneek - MSC Meppel gaat niet door

18 augustus 2015 12:15

Dinsdagavond zou de wedstrijd gespeeld worden in Sneek. Helaas hebben de gasten af moeten zeggen vanwege personele problemen. Pogingen om een nieuwe tegenstander te vinden zijn op niks uitgelopen.

Hiermee is een einde gekomen aan de oefencampagne van de kersverse Topklasser. Tijdens de voorbereiding speelde de ploeg oefenwedstrijden tegen onder andere stadsgenoot ONS Boso Sneek en Harkemase Boys.

Daarnaast werden er de nodige trainingen afgewerkt en werd er gewerkt aan het groepsgevoel. Al met al werd het een succesvolle voorbereiding op het nieuwe seizoen in de Topklasse.

Aanstaande zondag is T.E.C. uit Tiel de eerste tegenstander in de Topklasse zondag. Om 14.00 uur trappen beide ploegen af op sportpark Tinga.