Vrijwilligersavond Saturday Night Fever: de foto's

30 januari 2017 9:00

Wat een top avond hebben we zaterdag beleefd met alle vrijwilligers!

En wat zag iedereen er prachtig uit! Onze huisfotograaf Nico Altenburg heeft de avond vastgelegd in een mooi fotoverslag. Je kunt de foto's hier bekijken.

Langs deze weg willen we nogmaals de activiteitencommissie enorm bedanken voor de prima organisatie, van het eten tot de muziek en de aankleding: het was perfect geregeld.

Ben jij nog geen vrijwilliger en wil je volgend jaar ook van de partij zijn? Dat kan natuurlijk. We zijn doorlopend opzoek naar nieuwe kaderleden. Voor meer informatie kun je vrijblijvend contact opnemen met een van de huidige vrijwilligers, zij weten immers als beste hoe leuk het is, of met het Secretarieel Bureau ([email protected] of 0515-413577).

Fotoverslag Vrijwilligersavond