Laatste seizoen Van der Meulen bij SWZ Boso Sneek

2 februari 2017 16:45

Persvoorlichting

Kevin van der Meulen is bezig aan zijn laatste seizoen bij SWZ Boso Sneek. Dat heeft de 24-jarige keeper vandaag bekend gemaakt.

Van der Meulen is sinds 2012 actief bij SWZ Boso Sneek. "Het waren vijf mooie jaren, waarin ik veel heb geleerd en vele successen heb mogen meemaken met deze club", laat hij weten in een verklaring. "Op naar een mooie afsluiting van mijn Sneker avontuur."

Over de invulling van de keeperspositie in het komende seizoen doet de vereniging nog geen mededelingen. In de komende periode wordt de selectie voor 2017-2018, waarin het team onder leiding komt te staan van de nieuwe hoofdtrainer Germ de Jong, verder vormgegeven.

SWZ Boso Sneek speelt zaterdagavond op eigen veld de Friese Derby tegen Heerenveen. Het hoofdklasseduel begint om 19.30 uur.

Kevin van der Meulen SWZ Boso Sneek 1