Veldmeijer (20) van Wolvega naar SWZ Boso Sneek

4 februari 2017 16:15

Persvoorlichting

David Veldmeijer uit Wolvega maakt de overstap naar SWZ Boso Sneek. Vanaf volgend seizoen maakt de rechtsachter deel uit van de A-selectie van de Sneker hoofdklasser.

Veldmeijer kwam in de jeugdopleiding uit voor FC Wolvega en Olde Veste '54. Vorig seizoen keerde hij terug naar Wolvega, dat na de zomer de zondagtak opheft. "SWZ Boso Sneek toonde daarop direct interesse en is een toonaangevende club in het Noordelijke amateurvoetbal", aldus de 20-jarige speler, die ook op het middenveld uit de voeten kan. "Ik kijk uit naar de start van het nieuwe seizoen."

Met de komst van Veldmeijer heeft SWZ Boso Sneek de vierde externe aanwinst binnen. De Prestatie Voetbal Commissie van SWZ Boso Sneek is voornemens op korte termijn meer namen van in- en externe spelers, welke komend seizoen uit gaan komen in het vlaggenschip van de vereniging, bekend te maken.

Veldmeijer in het shirt van Olde Veste '54 (2015)

David Veldmeijer SWZ Boso Sneek 1