(Verplichting) kantinediensten

18 augustus 2015 15:15

Afgelopen seizoen heeft het tekort aan vrijwilligers ertoe geleid dat de kantine een aantal keren niet geopend kon zijn of dat er te weinig vrijwilligers achter de bar stonden.
Tijdens de algemene ledenvergadering is daarom besloten om alle 18+ leden (m.u.v. CP leden, zaalleden en vrijwilligers) te verplichten 1 kantinedienst per jaar te draaien.

Om dit allemaal in goede banen te kunnen leiden is besloten te gaan werken met een online roosterprogramma. Dit rooster is benaderbaar via de website onder clubinfo/kantine.
Ieder lid dat in aanmerking komt ontvangt deze week een email met een uitleg over de werking van dit programma alsmede een unieke inlogcode.
Met deze inlogcode kan je in het roosterprogramma aangeven wanneer jij een kantinedienst wilt draaien. Houd dus je email goed in de gaten en mocht je e-mailadres niet bekend (of verouderd) zijn bij de club geef dit dan zo spoedig mogelijk door aan [email protected] en [email protected].

Vaste vrijwilliger
Uiteraard zijn wij ook op zoek naar vrijwilligers die vaker dan 1x per jaar iets voor ‘onze’ vereniging willen doen.
Mocht je nu denken: “Ik wil ook bij die vrijwilligersploeg horen” en ben je bereid om vaker dan 1x per jaar een kantinedienst te draaien laat dit ons dan weten.
Je kunt dit doen door een email te sturen naar [email protected]. Wij zullen dan binnenkort contact met je opnemen om je voorkeuren te bespreken.