Vacature: scheidsrechterscoördinator

23 september 2017 10:30

Welke scheidsrechter fluit waar en wanneer, wie gaat er naar welke opleiding? Als scheidsrechterscoördinator ben jij de spil in het web voor ons fluitistenkorps.

Waarom?

Er is steeds meer aandacht binnen voetbalverenigingen voor de scheidsrechters. Goed opgeleide, jonge en fitte scheidsrechters worden gezien als een visitekaartje voor de vereniging. Meer en meer voetbalverenigingen gaan succesvol aan de slag met het implementeren van arbitragebeleid en de aansturing en begeleiding van verenigingsscheidsrechters. Ook SWZ Boso Sneek!

Wat?

De scheidsrechterscoördinator speelt een belangrijke rol in deze ontwikkeling. De scheidsrechterscoördinator is verantwoordelijk voor de goede uitvoering van het arbitragebeleid van de vereniging en stemt dit af met de wedstrijdsecretarissen en het Secretarieel Bureau. De scheidsrechterscoördinator coördineert de planning, ontwikkeling en opleiding van verenigingsscheidsrechters. De scheidsrechterscoördinator organiseert diverse activiteiten en positioneert de rol van scheidsrechter binnen de vereniging. De scheidsrechterscoördinator onderhoudt een relatie met de KNVB op het gebied van scheidsrechterszaken. Voor deze functie is een opleiding beschikbaar aan de KNVB Academy.

Iets voor jou?

Zie jij in bovenstaande een leuke uitdaging? Dan zoeken wij jou! Neem contact op met het Secretarieel Bureau ([email protected] of via de infolijn op 0515-413577).

Scheidsrechterscoördinator Vacature